Legendární čtrnáctideník Bravo v Čechách vychází od roku 1991, dnes se však již jeho tištěná forma nevyplácí, píše Mediaguru.cz. Po čtvrt století tak končí druhý nejčtenější časopis pro děti a mládež v České republice.
V roce 2010 se časopisu prodalo 62 tisíc kusů, v pololetí roku 2015 to však bylo pouhých 16 tisíc kusů. Svědčí to o tom, že tištěná média současnou generaci příliš netáhnou.
Jsou časopisy a noviny rekvizitou z minulosti, nebo mají i dnes svůj význam? Co myslíš? Napiš nám v komentářích svůj názor!
A pokud tě baví listovat starými knihami a procházet zaprášené šuplíky s věcmi po prarodičích, mrkni na tento web na kterém jsou přístupné, v digitální formě, vydaná čísla kdysi populárních časopisů. Najdeš tam spoustu zajímavého čtení na dlouhé zimní večery.